TALLINNA ÜHISGÜMNAASIUMI ROHELISE KOOLI TEGEVUSKAVA
2019.–20. õa 1. poolaasta
Sel õppeaastal keskendume 4 teemale:
· elurikkus ja loodus + kooli
õueala
· globaalne kodakondsus
· transport
·
tervis
ja heaolu
AEG
|
TEGEVUS
|
TEEMA
|
SIHTRÜHM
|
VASTUTAJA/LÄBIVIIJA
|
Sept. – dets.
|
Jätkuv osalemine KiVa programmis
|
Tervis ja heaolu
|
1.– 6. klassid
|
Sotsiaalpedagoogid
|
Sept.
|
Roheliste maitsetaimede tutvustamine ja kasvatamine sööklas
|
Elurikkus ja loodus
|
Kogu kool
|
Helina ja Mena
|
Sept.
|
Osalemine ülekäigukohtade markeerimisprojektis „Peatu, vaata,
veendu!“
|
Liiklus ja ohutus
|
Anu + 6. kl õpilased
|
|
Sept.
|
Osalemine programmis „Suur taimejaht“
|
Elurikkus ja loodus
|
1. – 3. klassid
|
Liivia + klassijuhatajad
|
Sept. – okt.
|
Algklasside õppekäigud loodusesse, sügisesed ilma- ja
loodusvaatlused, tutvumine õueala taimestikuga
|
Elurikkus ja loodus
|
1. – 4. klassid
|
Liivia + klassijuhatajad
|
Okt.
|
Uute liikmete kaasamine RK meeskonda, ühispildistamine ja RK stendi
kaasajastamine
|
Kaasamine ja teavitamine
|
7. – 11. kl
Kogu kool
|
Kai
|
Okt.
|
Pudrukuu üritused:
· parima pudrumeistri konkurss 5. kl
· hommikupudru tasuta degusteerimine
· külalised Kadrioru Saksa Gümnaasiumist
|
Tervis ja heaolu
|
Kogu kool
|
RK töörühm, koordineerivad Anu ja Kai
|
Okt.
|
Osalemine aastalinnu joonistamise konkursil
|
Elurikkus ja loodus
|
Kogu kool
|
Kai
|
Nov.
|
Kodanikupäeva õpilaskonverents teemal „Loodussõbralik tarbimine ja
ökoloogiline jalajälg“
|
Globaalne kodakondsus
Elurikkus ja loodus
|
9. – 12. klassid
|
Ühiskonnaõpetuse õpetajad
|
Nov.
|
Jäätmete vähendamise nädal:
· jätkub paberi muust prügist eraldi kogumine
· paberi kogumise kastide meisterdamine neisse
klassidesse, kus neid pole
· kasutatud patareide kogumine
· külaskäik Kadrioru Saksa Gümnaasiumisse,
filmi „Moest väljas“ vaatamine ja kohtumine disainer Reet Ausiga
|
Jäätmed ja prügi
Globaalne kodakondsus |
Kogu kool
RK töörühm |
RK töörühm
Jaako ja Artur Anu |
Dets.
|
Õppeaedade infoseminaril osalemine Tallinna Õpetajate Majas +
ettekanne Tallinna Ühisgümnaasiumi kogemustest
|
Elurikkus ja loodus
Kooli õueala
|
Tulevased ja praegused õueaedade rajajad
|
Anne
|
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar